dimarts, 2 de febrer del 2010

Primeres reaccions a l'anunci de l'arribada del nou Messies

L’anunci de la designació de Fernando Alonso com al proper Messies ha esclatat com una bomba. Tot i que molts ja s’ho ensumaven la noticia no ha deixat indeferent a ningú. Tot seguit us oferim un recull de les imatges més impactants del dia:



“Eu creo em Fernando Alonso, mais Fernando Alonso nao cree em me”


“Yo ya me he comprao el traje, soy superfan. Todos los

que no se lo compren irán al infierno”



“¿Y ahora quien me arregla a mi la plancha? Porque

esta ya no sirve pa na”



“Por favor Fernando Alonso, haz que se lesione Kaká y Cristiano y Benzema

y Higuain, bueno este ya lo está, pero que no se recupere, ah y

que se lesione también Canales antes de que venga, y si tienes

tiempo lesiona también a Pellegrini y te prometo que seré bueno y

me compraré más Ferraris”




2 comentaris:

Modgi ha dit...

Sens dubte el personal ja comença a estar fins les pilotes de la fórmula joan. jo vull un reality de briatore com el que fa rafa méndez.

Zoso ha dit...

La formula uh! es l'antitesis de l'esport. Tios sentats en maquines amb dispensador de begudes i molt probablement fent-se les necessitats a sobre (quan diuen que han perdut 10 kilos en una carrera m'imagino que 3/4 parts son d'excrements) No se com algú es pot sentir identificat amb això. Jo amb l'unic que em sentia identificat era amb el Briatore... i amb el Mosley també... pero ara que han marxat ja no te cap interes.